Zarząd firmy Kaczuba Bogusław, F.H.U. BOD-TRANS EKSPORT IMPORT-TRANSPORT - Bogusław Kaczuba, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Bogusław Kaczuba (CEIDG)
Bogusław Kaczuba prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KACZUBA BOGUSŁAW, F.H.U. BOD-TRANS EKSPORT IMPORT-TRANSPORT, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1992-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem POLNA 39, PL-96-200, RAWA MAZOWIECKA. Główny zakres działalności Bogusław Kaczuba to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy i inne. NIP KACZUBA BOGUSŁAW, F.H.U. BOD-TRANS EKSPORT IMPORT-TRANSPORT: 8350002570. REGON KACZUBA BOGUSŁAW, F.H.U. BOD-TRANS EKSPORT IMPORT-TRANSPORT: 75006957700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Bogusław Kaczuba
Więcej informacji o KACZUBA BOGUSŁAW, F.H.U. BOD-TRANS EKSPORT IMPORT-TRANSPORT
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.