Zarząd firmy KABB-AUTO, BERNADETA NOWOTNIK-DYNOWSKA - BERNADETA NOWOTNIK-DYNOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BERNADETA NOWOTNIK-DYNOWSKA (CEIDG)
BERNADETA NOWOTNIK-DYNOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą KABB-AUTO, BERNADETA NOWOTNIK-DYNOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-04-09 i ma swoją siedzibę pod adresem 64A, PL-64-360, NOWY DWÓR. Główny zakres działalności BERNADETA NOWOTNIK-DYNOWSKA to Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP KABB-AUTO, BERNADETA NOWOTNIK-DYNOWSKA: 7881871499. REGON KABB-AUTO, BERNADETA NOWOTNIK-DYNOWSKA: 36058906300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BERNADETA NOWOTNIK-DYNOWSKA
Więcej informacji o KABB-AUTO, BERNADETA NOWOTNIK-DYNOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.