Zarząd firmy K9 BARBERSHOP FRYZJER DAMSKO MĘSKI KRZYSZTOF REWERS - KRZYSZTOF REWERS, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRZYSZTOF REWERS (CEIDG)
KRZYSZTOF REWERS prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą K9 BARBERSHOP FRYZJER DAMSKO MĘSKI KRZYSZTOF REWERS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-02-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. POMORSKA 12.29, PL-83-110, TCZEW. Główny zakres działalności KRZYSZTOF REWERS to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP K9 BARBERSHOP FRYZJER DAMSKO MĘSKI KRZYSZTOF REWERS: 5842382944. REGON K9 BARBERSHOP FRYZJER DAMSKO MĘSKI KRZYSZTOF REWERS: 19265024600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRZYSZTOF REWERS
Więcej informacji o K9 BARBERSHOP FRYZJER DAMSKO MĘSKI KRZYSZTOF REWERS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w