Firma Justyna Stefaniuk STEF-TRANS
| Adres | 18A, PL-08-200, DZIĘCIOŁY | |
| Województwo | mazowieckie |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL77 8038 0007 0002 0327 2000 0010
PL85 8038 0007 0002 0327 2000 0060
PL28 8038 0007 0003 2021 2000 0010
|
Działalność PKD:
Firma JUSTYNA STEFANIUK STEF-TRANS została założona 2006-07-14 i obecnie mieści się przy 18A, PL-08-200, DZIĘCIOŁY. Główna działalność firmy to naprawa pojazdów samochodowych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, roboty związane z budową dróg i autostrad, przygotowanie terenu pod budowę, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Justyna Stefaniuk STEF-TRANS (REGON 14059932700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Hiszpanie wynajęli doradców do sprzedaży resztówki Santandera
Banco Santander zatrudnił Citigroup i Goldman Sachs do pomocy w sprzedaży pozostałego pakietu akcji w swojej polskiej jednostce, obecnie wycenianego na 6,8 mld zł – wynika z wypowiedzi anonimowych
Pobiłem prezesa Quercusa. W rok zarobiłem 34,6 proc.
Minął rok od upublicznienia portfela Inwestora Wojtka. W tym czasie jego wartość wzrosła o 34,6 proc. To mniej niż WIG, ale więcej niż w tym czasie zarobił Quercus Agresywny, jeden z najlepszych
Hybrydy plug-in to droga donikąd. Eksperci ostrzegają przed 2035 r.
Hybrydy plug-in zdaniem Francuskiego Instytutu Mobilności stoją na straconej pozycji. Ich sprzedaż po 2035 r., o co zabiega część producentów, według ekspertów mija się z celami ekonomicznymi i