Zarząd firmy JUSTYNA SKLEP Z BIELIZNĄ I SOLARIUM MARCIN TOMANEK - MARCIN TOMANEK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARCIN TOMANEK (CEIDG)
MARCIN TOMANEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JUSTYNA SKLEP Z BIELIZNĄ I SOLARIUM MARCIN TOMANEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-01-07 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOŚCIELNA 6A, PL-41-103, SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE. Główny zakres działalności MARCIN TOMANEK to Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej. NIP JUSTYNA SKLEP Z BIELIZNĄ I SOLARIUM MARCIN TOMANEK: 6431276135. REGON JUSTYNA SKLEP Z BIELIZNĄ I SOLARIUM MARCIN TOMANEK: 24080955000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN TOMANEK
Więcej informacji o JUSTYNA SKLEP Z BIELIZNĄ I SOLARIUM MARCIN TOMANEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.