Zarząd firmy JUSTYNA KOKOSZKA SKLEP PRZEMYSŁOWY - JUSTYNA KOKOSZKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JUSTYNA KOKOSZKA (CEIDG)
JUSTYNA KOKOSZKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JUSTYNA KOKOSZKA SKLEP PRZEMYSŁOWY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH 1, PL-47-100, STRZELCE OPOLSKIE. Główny zakres działalności JUSTYNA KOKOSZKA to Sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.51.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja gotowych wyrobów tekstylnych, produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi. NIP JUSTYNA KOKOSZKA SKLEP PRZEMYSŁOWY: 7561727832. REGON JUSTYNA KOKOSZKA SKLEP PRZEMYSŁOWY: 53059197600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JUSTYNA KOKOSZKA
Więcej informacji o JUSTYNA KOKOSZKA SKLEP PRZEMYSŁOWY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Private debt budzi strach na Wall Street. W Polsce rynek raczkuje
Po upadkach First Brands i Tricolors na Wall Street zaczęły pojawiać się głosy o nadchodzącym kryzysie finansowym, u którego źródła leży rynek długu prywatnego. Polscy eksperci nie obawiają się
Gabriel Zucman: gospodarcza słabość Europy to mit
Znany francuski ekonomista Gabriel Zucman stawia tezę, że przekonanie, iż gospodarka Unii Europejskiej pozostaje w tyle wobec USA jest nieprawdziwe. Wystarczy przyjąć bardziej adekwatne parametry
Partnerzy dla hodowców
Spółka z Kolna udowadnia, że nawet do tak tradycyjnej branży, jak żywienie zwierząt gospodarskich, można wprowadzić nową jakość – zarówno produktów, jak i obsługi hodowców.