Zarząd firmy JUST FOR YOU MAGDALENA WOJDA - MAGDALENA WOJDA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAGDALENA WOJDA (CEIDG)
MAGDALENA WOJDA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JUST FOR YOU MAGDALENA WOJDA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-07-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GRAŻYNY BACEWICZ 158, PL-92-413, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności MAGDALENA WOJDA to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja toreb bagażowych, toreb ręcznych i podobnych wyrobów kaletniczych; produkcja wyrobów rymarskich, produkcja sztucznej biżuterii i wyrobów podobnych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP JUST FOR YOU MAGDALENA WOJDA: 7282211874. REGON JUST FOR YOU MAGDALENA WOJDA: 10162848200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAGDALENA WOJDA
Więcej informacji o JUST FOR YOU MAGDALENA WOJDA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.