Zarząd firmy JUST DO IT ANITA RACKOWIAK-KOŁODZIEJCZYK - ANITA RACKOWIAK-KOŁODZIEJCZYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANITA RACKOWIAK-KOŁODZIEJCZYK (CEIDG)
ANITA RACKOWIAK-KOŁODZIEJCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JUST DO IT ANITA RACKOWIAK-KOŁODZIEJCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. POZNAŃSKA 50, PL-62-080, LUSOWO. Główny zakres działalności ANITA RACKOWIAK-KOŁODZIEJCZYK to Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego (PKD główne: 46.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, sprzedaż hurtowa metali i rud metali, sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego, sprzedaż hurtowa odpadów i złomu, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP JUST DO IT ANITA RACKOWIAK-KOŁODZIEJCZYK: 7811549060. REGON JUST DO IT ANITA RACKOWIAK-KOŁODZIEJCZYK: 63440075700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANITA RACKOWIAK-KOŁODZIEJCZYK
Więcej informacji o JUST DO IT ANITA RACKOWIAK-KOŁODZIEJCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.