Zarząd firmy JURMOS JURIJ MOSKAŁYK - JURIJ MOSKAŁYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JURIJ MOSKAŁYK (CEIDG)
JURIJ MOSKAŁYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JURMOS JURIJ MOSKAŁYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-02-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ALEJA NIEPODLEGŁOŚCI 36, PL-64-920, PIŁA. Główny zakres działalności JURIJ MOSKAŁYK to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP JURMOS JURIJ MOSKAŁYK: 5262234813. REGON JURMOS JURIJ MOSKAŁYK: 302604690.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JURIJ MOSKAŁYK
Więcej informacji o JURMOS JURIJ MOSKAŁYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio