Zarząd firmy JURAJSKIE OGRODY DIANA WOJCIECHOWSKA-SROKOCZ - DIANA WOJCIECHOWSKA-SROKOCZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DIANA WOJCIECHOWSKA-SROKOCZ (CEIDG)
DIANA WOJCIECHOWSKA-SROKOCZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JURAJSKIE OGRODY DIANA WOJCIECHOWSKA-SROKOCZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-08-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MORGOWSKA 18, PL-41-400, MYSŁOWICE. Główny zakres działalności DIANA WOJCIECHOWSKA-SROKOCZ to Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni (PKD główne: 81.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, działalność w zakresie architektury, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania i inne. NIP JURAJSKIE OGRODY DIANA WOJCIECHOWSKA-SROKOCZ: 9542575291. REGON JURAJSKIE OGRODY DIANA WOJCIECHOWSKA-SROKOCZ: 24166482200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DIANA WOJCIECHOWSKA-SROKOCZ
Więcej informacji o JURAJSKIE OGRODY DIANA WOJCIECHOWSKA-SROKOCZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych