Zarząd firmy JUNIOR BOGUMIŁA HEJDYSZ - BOGUMIŁA HEJDYSZ, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-02-01
Działalność gospodarcza BOGUMIŁA HEJDYSZ (CEIDG)
BOGUMIŁA HEJDYSZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JUNIOR BOGUMIŁA HEJDYSZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-10-15 i ma swoją siedzibę pod adresem RYNEK 18, PL-63-440, RASZKÓW. Główny zakres działalności BOGUMIŁA HEJDYSZ to Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering). NIP JUNIOR BOGUMIŁA HEJDYSZ: 6222640370. REGON JUNIOR BOGUMIŁA HEJDYSZ: 30178793200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BOGUMIŁA HEJDYSZ
Więcej informacji o JUNIOR BOGUMIŁA HEJDYSZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.