Zarząd firmy JULITA RUTKOWSKA HANDEL ART. SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWYMI JULITA - JULITA RUTKOWSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-06-30
Działalność gospodarcza JULITA RUTKOWSKA (CEIDG)
JULITA RUTKOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JULITA RUTKOWSKA HANDEL ART. SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWYMI JULITA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOPERNIKA -, PL-69-100, SŁUBICE. Główny zakres działalności JULITA RUTKOWSKA to Sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach (PKD główne: 47.81.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów tekstylnych, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet. NIP JULITA RUTKOWSKA HANDEL ART. SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWYMI JULITA: 5971505461. REGON JULITA RUTKOWSKA HANDEL ART. SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWYMI JULITA: 81184782300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JULITA RUTKOWSKA
Więcej informacji o JULITA RUTKOWSKA HANDEL ART. SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWYMI JULITA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.