Zarząd firmy JULIANKA SYLWIA ANNA GODLEWSKA - SYLWIA GODLEWSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-10-01
Działalność gospodarcza SYLWIA GODLEWSKA (CEIDG)
SYLWIA GODLEWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JULIANKA SYLWIA ANNA GODLEWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-03-12 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STEFANA SZOLC-ROGOZIŃSKIEGO 3, PL-02-777, WARSZAWA. Główny zakres działalności SYLWIA GODLEWSKA to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała działalność pocztowa i kurierska i inne. NIP JULIANKA SYLWIA ANNA GODLEWSKA: 9511943256. REGON JULIANKA SYLWIA ANNA GODLEWSKA: 140893535.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się SYLWIA GODLEWSKA
Więcej informacji o JULIANKA SYLWIA ANNA GODLEWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.