Ocena | |||
Główna działalnośc | Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi |
Działalność PKD:
Firma JULIA KANIA-MIAZEK została założona 2017-06-15 i obecnie mieści się przy UL. GEN. JÓZEFA KUSTRONIA 27, PL-43-316, BIELSKO-BIAŁA. Główna działalność firmy to wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agenci i organizatorzy turystyki, artykuły spożywcze, hotele i podobne obiekty zakwaterowania, nagrania muzyczne, napoje, obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania, piloci i przewodnicy turystyczni, poligrafia i drukarstwo, produkcja instrumentów pomiarowych, przetwarzanie danych i hostingowe, przetworzone owoce i warzywa, przygotowywanie i podawanie napojów, reprodukcja zapisanych nośników informacji, restauracje i placówki gastronomiczne, różny zakwaterowanie, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, usługi gastronomiczne i cateringowe, usługi kulturalne i rozrywkowe, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji, usługi związane z filmami i nagraniami, wydawanie książek i periodyków, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego, wyroby jubilerskie, biżuteria i podobne, wyroby piekarskie i mączne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie JULIA KANIA-MIAZEK (REGON 36757850700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.