Firma Jti Kontrakt
| Adres | UL. BOLESŁAWA KRZYWOUSTEGO 15-4, PL-70-251, SZCZECIN | |
| Województwo | zachodniopomorskie | |
| Adres e-mail |
|
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL89 1140 2004 0000 3602 7734 3680
|
Działalność PKD:
Firma JTI KONTRAKT została założona 2017-12-12 i obecnie mieści się przy UL. BOLESŁAWA KRZYWOUSTEGO 15-4, PL-70-251, SZCZECIN. Główna działalność firmy to wyroby gdzie indziej niesklasyfikowane. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, produkcja wyrobów z gumy i tworzyw sztucznych, produkcja metalowych wyrobów gotowych, z wyłączeniem maszyn i urządzeń, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, roboty budowlane specjalistyczne i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-01-20.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Jti Kontrakt (REGON 36897058400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
