Zarząd firmy JSA GROUP Jarosław Słotwiński - JAROSŁAW SŁOTWIŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JAROSŁAW SŁOTWIŃSKI (CEIDG)
JAROSŁAW SŁOTWIŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JSA GROUP JAROSŁAW SŁOTWIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ST. MONIUSZKI 100, PL-22-600, TOMASZÓW LUBELSKI. Główny zakres działalności JAROSŁAW SŁOTWIŃSKI to Sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego (PKD główne: 46.74.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja konstrukcji metalowych i ich części, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego i inne. NIP JSA GROUP JAROSŁAW SŁOTWIŃSKI: 9211766979. REGON JSA GROUP JAROSŁAW SŁOTWIŃSKI: 06070287600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JAROSŁAW SŁOTWIŃSKI
Więcej informacji o JSA GROUP JAROSŁAW SŁOTWIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych