Zarząd firmy JP SmartSell Jakub Popiel - Jakub Popiel, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Jakub Popiel (CEIDG)
Jakub Popiel prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JP SMARTSELL JAKUB POPIEL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OKRĘGOWA 13, PL-93-367, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności Jakub Popiel to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych (PKD główne: 46.16.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: ruchome placówki gastronomiczne, działalność związana z oceną ryzyka i szacowaniem poniesionych strat, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, działalność maklerska związana z rynkiem papierów wartościowych i towarów giełdowych, pozostałe ubezpieczenia osobowe oraz ubezpieczenia majątkowe i inne. NIP JP SMARTSELL JAKUB POPIEL: 7292686484. REGON JP SMARTSELL JAKUB POPIEL: 36229404700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jakub Popiel
Więcej informacji o JP SMARTSELL JAKUB POPIEL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach