Firma JP MARKETING PIOTR JASZCZYŃSKI
Działalność PKD:
Firma JP MARKETING PIOTR JASZCZYŃSKI została założona 1998-01-15 i obecnie mieści się przy PELPLIŃSKA 53, PL-01-683, WARSZAWA. Główna działalność firmy to badanie rynku i opinii publicznej. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, agencje inkasa i biura kredytowe, doradztwo związane z zarządzaniem, fotografia, organizacja targów, wystaw i kongresów, przetwarzanie danych i hostingowe, różny usługi indywidualne, sprzątanie obiektów, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, sprzedaż hurtowa narzędzi it i komunikacji, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, sprzedaż komputerów i oprogramowania, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, udostępnianie pracowników, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, usługi gastronomiczne i cateringowe, usługi reklamowe, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie JP MARKETING PIOTR JASZCZYŃSKI (REGON 01289363200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
W USA zbankrutował kolejny kredytodawca subprime
PrimaLend Capital Partners wystąpił o ochronę przed roszczeniami wierzycieli po fiasku trwających od miesięcy negocjacji z nimi po tym jak przestał spłacać długi, donosi Bloomberg.

Panattoni nabiera rozpędu. Spółka rusza z megainwestycją
Spółka deweloperska zarządzana przez Roberta Dobrzyckiego zrealizuje w Łodzi park logistyczny o powierzchni ponad 200 tys. m kw. Obiekt będzie wart pół miliarda złotych.

Rok od raportu Draghiego. W niektórych obszarach postęp jest zerowy
Raport Draghiego świętował niedawno pierwsze urodziny. Miał dać Unii Europejskiej wizję reform przyspieszających rozwój, ale niewiele z niego zostało. Co dalej? O tym będzie się toczyć debata na