Zarząd firmy JOWIŚ BABY Marcinkowski Daniel - Daniel Marcinkowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Daniel Marcinkowski (CEIDG)
Daniel Marcinkowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JOWIŚ BABY MARCINKOWSKI DANIEL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 27A, PL-05-600, GRÓJEC. Główny zakres działalności Daniel Marcinkowski to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa zegarków, zegarów i biżuterii, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP JOWIŚ BABY MARCINKOWSKI DANIEL: 7971858640. REGON JOWIŚ BABY MARCINKOWSKI DANIEL: 141199699.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Daniel Marcinkowski
Więcej informacji o JOWIŚ BABY MARCINKOWSKI DANIEL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby