Zarząd firmy JOLANTA SUWICZAK CELEX - JOLANTA SUWICZAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JOLANTA SUWICZAK (CEIDG)
JOLANTA SUWICZAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JOLANTA SUWICZAK CELEX, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem OS. OSIEDLE PÓŁNOC 1022, PL-64-300, NOWY TOMYŚL. Główny zakres działalności JOLANTA SUWICZAK to Działalność pozostałych agencji transportowych (PKD główne: 52.29.C). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP JOLANTA SUWICZAK CELEX: 7881673463. REGON JOLANTA SUWICZAK CELEX: 301161486.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JOLANTA SUWICZAK
Więcej informacji o JOLANTA SUWICZAK CELEX
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.