Zarząd firmy Jolanta Przychodzeń U POLAKA - Sklep Spożywczo-Przemysłowy, Gastronomia, Domki Letniskowe - Jolanta Przychodzeń, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Jolanta Przychodzeń (CEIDG)
Jolanta Przychodzeń prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JOLANTA PRZYCHODZEŃ U POLAKA - SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY, GASTRONOMIA, DOMKI LETNISKOWE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-03-15 i ma swoją siedzibę pod adresem PL-38-623, BÓBRKA. Główny zakres działalności Jolanta Przychodzeń to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, działalność pocztowa objęta obowiązkiem świadczenia usług powszechnych (operatora publicznego), sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP JOLANTA PRZYCHODZEŃ U POLAKA - SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY, GASTRONOMIA, DOMKI LETNISKOWE: 6881088267. REGON JOLANTA PRZYCHODZEŃ U POLAKA - SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY, GASTRONOMIA, DOMKI LETNISKOWE: 180638600.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jolanta Przychodzeń
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.