Firma Jolanta Przychodzeń U POLAKA - Sklep Spożywczo-Przemysłowy, Gastronomia, Domki Letniskowe
Adres | PL-38-623, BÓBRKA | |
Województwo | podkarpackie |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych |
Działalność PKD:
Firma JOLANTA PRZYCHODZEŃ U POLAKA - SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY, GASTRONOMIA, DOMKI LETNISKOWE została założona 2001-03-15 i obecnie mieści się przy PL-38-623, BÓBRKA. Główna działalność firmy to sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania, pocztowe operatora publicznego, restauracje i placówki gastronomiczne, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż żywności i napojów w sklepach. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Jolanta Przychodzeń U POLAKA - Sklep Spożywczo-Przemysłowy, Gastronomia, Domki Letniskowe (REGON 18063860000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
600 mln zł dla firm na czyste technologie
Przedsiębiorstwa i konsorcja naukowo-przemysłowe mogą stanąć w szranki o dofinansowanie projektów badawczych i inwestycyjnych.

Xtreme Fitness zbuduje masę w powiatach
Do końca roku firma chce mieć ponad 160 klubów i 15 placówek Xtreme Kids, a do 2030 r. aż 750 lokalizacji działających pod różnymi, także nowymi szyldami. Kolejny krok: ekspansja w Europie

Konkuruj sam ze sobą, czyli o wyborze benchmarku
Trochę to trwało, ale w końcu stopą zwrotu dogoniłem, a nawet przegoniłem wynik WIG. Zadałem sobie pytanie, czy jest sens porównywać się do rynku i jego uczestników.