Zarząd firmy JOLANTA KAMOLA Zakład Usług Drogowych „DROG - ZNAK” - JOLANTA KAMOLA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JOLANTA KAMOLA (CEIDG)
JOLANTA KAMOLA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JOLANTA KAMOLA ZAKŁAD USŁUG DROGOWYCH „DROG - ZNAK”, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-09-27 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA KILIŃSKIEGO 83, PL-24-100, PUŁAWY. Główny zakres działalności JOLANTA KAMOLA to Działalność w zakresie architektury (PKD główne: 71.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty związane z budową dróg i autostrad, roboty związane z budową dróg szynowych i kolei podziemnej, przygotowanie terenu pod budowę, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż hurtowa maszyn wykorzystywanych w górnictwie, budownictwie oraz inżynierii lądowej i wodnej i inne. NIP JOLANTA KAMOLA ZAKŁAD USŁUG DROGOWYCH „DROG - ZNAK”: 7161588410. REGON JOLANTA KAMOLA ZAKŁAD USŁUG DROGOWYCH „DROG - ZNAK”: 432673807.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JOLANTA KAMOLA
Więcej informacji o JOLANTA KAMOLA ZAKŁAD USŁUG DROGOWYCH „DROG - ZNAK”
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby