Zarząd firmy Jolanta Hans Kraina Możliwości - Jolanta Hans, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Jolanta Hans (CEIDG)
Jolanta Hans prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JOLANTA HANS KRAINA MOŻLIWOŚCI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-07-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MICHAŁA KAJKI 54, PL-10-546, OLSZTYN. Główny zakres działalności Jolanta Hans to Działalność wspomagająca edukację, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 85.69.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: placówki wychowania przedszkolnego, pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność pokojów zagadek, domów strachu, miejsc do tańczenia i w zakresie innych form rozrywki lub rekreacji organizowanych w pomieszczeniach lub w innych miejscach o zamkniętej przestrzeni, działalność obiektów kulturalnych, działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych i inne. NIP JOLANTA HANS KRAINA MOŻLIWOŚCI: 7392373997. REGON JOLANTA HANS KRAINA MOŻLIWOŚCI: 529071708.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jolanta Hans
Więcej informacji o JOLANTA HANS KRAINA MOŻLIWOŚCI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby