Zarząd firmy JOANNA WOLSKA KWIACIARNIA TWÓJ STYL - JOANNA WOLSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JOANNA WOLSKA (CEIDG)
JOANNA WOLSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JOANNA WOLSKA KWIACIARNIA TWÓJ STYL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1993-07-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MOSTOWA 8, PL-27-100, IŁŻA. Główny zakres działalności JOANNA WOLSKA to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.76.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach. NIP JOANNA WOLSKA KWIACIARNIA TWÓJ STYL: 7960007648. REGON JOANNA WOLSKA KWIACIARNIA TWÓJ STYL: 67065513300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JOANNA WOLSKA
Więcej informacji o JOANNA WOLSKA KWIACIARNIA TWÓJ STYL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.