Zarząd firmy Joanna Skrzypińska - Joanna Skrzypińska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Joanna Skrzypińska (CEIDG)
Joanna Skrzypińska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JOANNA SKRZYPIŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-03-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KWATERY GŁÓWNEJ 46C56, PL-04-294, WARSZAWA. Główny zakres działalności Joanna Skrzypińska to Działalność weterynaryjna (PKD główne: 75.00.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa wspomagająca chów i hodowlę zwierząt gospodarskich, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP JOANNA SKRZYPIŃSKA: 1132886136. REGON JOANNA SKRZYPIŃSKA: 36094825000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Joanna Skrzypińska
Więcej informacji o JOANNA SKRZYPIŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych