Zarząd firmy JOANNA RANOSZEK-BARRA FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA P A R O L - JOANNA RANOSZEK-BARRA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JOANNA RANOSZEK-BARRA (CEIDG)
JOANNA RANOSZEK-BARRA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JOANNA RANOSZEK-BARRA FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA P A R O L, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-01-18 i ma swoją siedzibę pod adresem DWORCOWA 3, PL-82-103, STEGNA. Główny zakres działalności JOANNA RANOSZEK-BARRA to Sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt (PKD główne: 46.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa wspomagająca produkcję roślinną, wytwarzanie produktów przemiału zbóż, produkcja gotowej paszy dla zwierząt gospodarskich, transport drogowy towarów, magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów i inne. NIP JOANNA RANOSZEK-BARRA FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA P A R O L: 5781445951. REGON JOANNA RANOSZEK-BARRA FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA P A R O L: 170351236.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JOANNA RANOSZEK-BARRA
Więcej informacji o JOANNA RANOSZEK-BARRA FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA P A R O L
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby