Zarząd firmy JOANNA RACKA - SALON PIELĘGNACJI PSÓW RUSSELL - Joanna Racka, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Joanna Racka (CEIDG)
Joanna Racka prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JOANNA RACKA - SALON PIELĘGNACJI PSÓW RUSSELL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-01-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KONSTYTUCJI 3 MAJA 34, PL-95-035, OZORKÓW. Główny zakres działalności Joanna Racka to Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 96.09.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet. NIP JOANNA RACKA - SALON PIELĘGNACJI PSÓW RUSSELL: 7322064736. REGON JOANNA RACKA - SALON PIELĘGNACJI PSÓW RUSSELL: 101710551.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Joanna Racka
Więcej informacji o JOANNA RACKA - SALON PIELĘGNACJI PSÓW RUSSELL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio