Zarząd firmy JOANNA PODOLSKA J&J PODOLSCY - JOANNA PODOLSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JOANNA PODOLSKA (CEIDG)
JOANNA PODOLSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JOANNA PODOLSKA J&J PODOLSCY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-05-01 i ma swoją siedzibę pod adresem NARAMOWICKA 329D, PL-61-601, POZNAŃ. Główny zakres działalności JOANNA PODOLSKA to Regularne przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering regularny) i pozostała gastronomiczna działalność usługowa (PKD główne: 56.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: restauracje, działalność agencji pracy tymczasowej i pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników, działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników, wynajem i dzierżawa samochodów ciężarowych, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i lekkich pojazdów silnikowych, w tym motocykli i inne. NIP JOANNA PODOLSKA J&J PODOLSCY: 9291457179. REGON JOANNA PODOLSKA J&J PODOLSCY: 63419933800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JOANNA PODOLSKA
Więcej informacji o JOANNA PODOLSKA J&J PODOLSCY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach