Zarząd firmy JOANNA PACZYŃSKA-USŁUGI TURYSTYCZNE-WYNAJEM POKOI - JOANNA PACZYŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JOANNA PACZYŃSKA (CEIDG)
JOANNA PACZYŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JOANNA PACZYŃSKA-USŁUGI TURYSTYCZNE-WYNAJEM POKOI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-09-22 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OSIEDLE KASPRUSIE 4D, PL-34-500, ZAKOPANE. Główny zakres działalności JOANNA PACZYŃSKA to Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania (PKD główne: 55.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering), wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego. NIP JOANNA PACZYŃSKA-USŁUGI TURYSTYCZNE-WYNAJEM POKOI: 7361520380. REGON JOANNA PACZYŃSKA-USŁUGI TURYSTYCZNE-WYNAJEM POKOI: 55133633100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JOANNA PACZYŃSKA
Więcej informacji o JOANNA PACZYŃSKA-USŁUGI TURYSTYCZNE-WYNAJEM POKOI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.