Zarząd firmy JOANNA MIGODZIŃSKA - JOANNA MIGODZIŃSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-02-01
Działalność gospodarcza JOANNA MIGODZIŃSKA (CEIDG)
JOANNA MIGODZIŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JOANNA MIGODZIŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-04-25 i ma swoją siedzibę pod adresem LASKI 158, PL-41-303, DĄBROWA GÓRNICZA. Główny zakres działalności JOANNA MIGODZIŃSKA to Pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 86.90.E). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP JOANNA MIGODZIŃSKA: 6291371482. REGON JOANNA MIGODZIŃSKA: 27666471400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JOANNA MIGODZIŃSKA
Więcej informacji o JOANNA MIGODZIŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.