Zarząd firmy JOANNA LIPIŃSKA 1) Studio Urody PRETTY-WOMAN; 2) FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA - JOANNA LIPIŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JOANNA LIPIŃSKA (CEIDG)
JOANNA LIPIŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JOANNA LIPIŃSKA 1) STUDIO URODY PRETTY-WOMAN; 2) FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-10-15 i ma swoją siedzibę pod adresem MARCINA BORZYMOWSKIEGO 1A1, PL-78-200, BIAŁOGARD. Główny zakres działalności JOANNA LIPIŃSKA to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykończanie wyrobów włókienniczych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, specjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych, pozostałe sprzątanie, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP JOANNA LIPIŃSKA 1) STUDIO URODY PRETTY-WOMAN; 2) FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA: 6721678770. REGON JOANNA LIPIŃSKA 1) STUDIO URODY PRETTY-WOMAN; 2) FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA: 331017866.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JOANNA LIPIŃSKA
Więcej informacji o JOANNA LIPIŃSKA 1) STUDIO URODY PRETTY-WOMAN; 2) FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Warsaw Security Forum, inflacja w Polsce i spór o kolej dużych prędkości
Warszawa staje się centrum debaty o bezpieczeństwie – trwa Warsaw Security Forum. GUS poda dziś wstępny odczyt inflacji za wrzesień, a rynki analizują dane z Europy. W tle politycznego i

BinderLess stworzył cyfrowe narzędzie dla budowlańców
Polski start-up dostał kapitał na rozwój oprogramowania, które ma umożliwić inżynierom "rozmawianie” z budynkami z pomocą agenta AI. Już stawia pierwsze kroki za granicą i szykuje się do kolejnej

Marne szanse na odbicie inwestycji w firmach
Zaledwie 7 proc. małych i średnich przedsiębiorców planuje więcej inwestować. Jeszcze trzy miesiące temu takie deklaracje składało prawie dwa razy więcej firm.