Zarząd firmy Joanna Jendrych -Skrzypczak 1.STUDIO DOBREGO WNĘTRZA Joanna Jendrych-Skrzypczak 2.WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI 3. PSYCHOLOG - Joanna Jendrych-Skrzypczak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Joanna Jendrych-Skrzypczak (CEIDG)
Joanna Jendrych-Skrzypczak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JOANNA JENDRYCH -SKRZYPCZAK 1.STUDIO DOBREGO WNĘTRZA JOANNA JENDRYCH-SKRZYPCZAK 2.WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI 3. PSYCHOLOG, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-11-07 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WŁADYSŁAWA KAŃSKIEGO 1/I4, PL-81-603, GDYNIA. Główny zakres działalności Joanna Jendrych-Skrzypczak to Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania (PKD główne: 74.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, artystyczna i literacka działalność twórcza, pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność wspomagająca edukację, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP JOANNA JENDRYCH -SKRZYPCZAK 1.STUDIO DOBREGO WNĘTRZA JOANNA JENDRYCH-SKRZYPCZAK 2.WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI 3. PSYCHOLOG: 5861748978. REGON JOANNA JENDRYCH -SKRZYPCZAK 1.STUDIO DOBREGO WNĘTRZA JOANNA JENDRYCH-SKRZYPCZAK 2.WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI 3. PSYCHOLOG: 22026829300000.Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
eSky nie zwalnia tempa. Zaproponuje Polakom ofertę Thomasa Cooka
W sezonie zimowym eSky nie będzie odpoczywał — Polacy coraz chętniej wybierają krótkie wyjazdy za granicę. Rosnący ruch ma poprawić wyniki finansowe, a w przyszłym roku do klientów trafi oferta
Catalyst oczkiem w głowie prezesa GPW. "Ma ogromny potencjał wzrostu”
Rynek obrotu papierami dłużnymi to obecnie kluczowy biznes dla Giełdy Papierów Wartościowych. To w tym segmencie GPW chce się najszybciej rozwijać i tu widzi najwięcej szans na poprawę przychodów.
Liderzy potrzebują książek, które pokazują i oswajają przyszłość
Technologie, geopolityka i solidne podstawy z psychologii – tak wygląda mapa lektur, które pomagają zrozumieć złożony świat biznesu – twierdzi Julia Patorska, partnerka i liderka Sustainability &