Firma JOANNA JAROSZEWICZ LATERIS
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostałe badania i analizy techniczne |
Działalność PKD:
Firma JOANNA JAROSZEWICZ LATERIS została założona 2007-08-15 i obecnie mieści się przy KONDUKTORSKA 85, PL-00-775, WARSZAWA. Główna działalność firmy to badania i analizy techniczne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują doradztwo związane z zarządzaniem, kupno i sprzedaż nieruchomości, pomoc społeczna bez zakwaterowania dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych, pozostała działalność profesjonalna, rachunkowość, księgowość i doradztwo, realizacja projektów budowlanych budynków, rekultywacja i usługi związane z odpadami, roboty budowlane budynków, roboty budowlane dróg i autostrad, roboty budowlane obiektów inżynierii lądowej, roboty budowlane rurociągów i linii energetycznych, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, rozbiórka i przygotowanie terenu, specjalistyczne roboty budowlane, sprzątanie obiektów, usługi architektoniczne i inżynieryjne, usługi reklamowe, usługi związane z rynkiem nieruchomości, usługi związane ze zbieraniem odpadów, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem innych maszyn i urządzeń. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie JOANNA JAROSZEWICZ LATERIS (REGON 01226064800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.