Zarząd firmy JOANNA GRABOWSKA CENTRUM DYSTRYBUCJI MATERIAŁÓW OPAKOWANIOWYCH S.G. OPAKOWANIA - JOANNA GRABOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JOANNA GRABOWSKA (CEIDG)
JOANNA GRABOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JOANNA GRABOWSKA CENTRUM DYSTRYBUCJI MATERIAŁÓW OPAKOWANIOWYCH S.G. OPAKOWANIA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-05-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO 15, PL-31-752, KRAKÓW. Główny zakres działalności JOANNA GRABOWSKA to Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana (PKD główne: 46.90.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, transport drogowy towarów. NIP JOANNA GRABOWSKA CENTRUM DYSTRYBUCJI MATERIAŁÓW OPAKOWANIOWYCH S.G. OPAKOWANIA: 6781547942. REGON JOANNA GRABOWSKA CENTRUM DYSTRYBUCJI MATERIAŁÓW OPAKOWANIOWYCH S.G. OPAKOWANIA: 12126880300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JOANNA GRABOWSKA
Więcej informacji o JOANNA GRABOWSKA CENTRUM DYSTRYBUCJI MATERIAŁÓW OPAKOWANIOWYCH S.G. OPAKOWANIA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.