Firma JOANNA GÓRSKA Studio Graficzne Homework
| Adres | JANA KASPROWICZA 103A8, PL-01-823, WARSZAWA | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Strona internetowa | homework.com.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL72 1140 2004 0000 3502 3128 6010
|
Działalność PKD:
Firma JOANNA GÓRSKA STUDIO GRAFICZNE HOMEWORK została założona 2003-02-01 i obecnie mieści się przy JANA KASPROWICZA 103A8, PL-01-823, WARSZAWA. Główna działalność firmy to specjalistyczne projektowanie. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność w zakresie specjalistycznego projektowania, wydawanie książek, pozostała działalność wydawnicza, działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie JOANNA GÓRSKA Studio Graficzne Homework (REGON 19282319000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach