Firma JOANNA CHOROMAŃSKA MEDIA AND CONSULTING
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL23 1090 1883 0000 0001 4845 6618
PL59 1140 2017 0000 4202 0643 8545 |
Działalność PKD:
Firma JOANNA CHOROMAŃSKA MEDIA AND CONSULTING została założona 2007-03-05 i obecnie mieści się przy UL. STANISŁAWA KIERBEDZIA 8A242, PL-00-728, WARSZAWA. Główna działalność firmy to specjalistyczne projektowanie. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność w zakresie specjalistycznego projektowania, działalność agencji reklamowych, pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet) i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie JOANNA CHOROMAŃSKA MEDIA AND CONSULTING (REGON 14088380900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Druga fala polskich przejęć w Niemczech. Okazji jest coraz więcej
Brak sukcesorów i trudna sytuacja gospodarcza sprawiają, że za Odrą pojawia się coraz więcej okazji do przejęć. Na większej otwartości niemieckich właścicieli i niskich wycenach korzystają polscy
Stać cię na więcej. Odkryj swój potencjał w trzech prostych krokach
Jeśli chcesz ruszyć z miejsca z samorozwojem, porzuć mit o wrodzonym talencie. Prawdziwe mistrzostwo to rezultat procesu — mozolnego, pełnego wyzwań i często dyskomfortu. Czy znajdziesz w sobie dość
Spotkajmy się na konferencji ForFin 2025
W pierwszym roku na giełdzie osiągnąłem 34,6 proc. zysku. Jeśli chcecie mnie poznać i dowiedzieć się, w co inwestowałem, a czego unikałem, przyjdźcie na konferencję ForFin 2025.
