Adres | UL. MARII RODZIEWICZÓWNY 18B, PL-48-303, NYSA | |
Województwo | opolskie | |
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | miodziarnia.com.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach |
Działalność PKD:
Firma JOANNA ARTWIK została założona 2018-10-02 i obecnie mieści się przy UL. MARII RODZIEWICZÓWNY 18B, PL-48-303, NYSA. Główna działalność firmy to sprzedaż żywności i napojów w sklepach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, agenci i organizatorzy turystyki, różny usługi indywidualne, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa płodów rolnych i zwierząt, usługi gastronomiczne i cateringowe, usługi związane ze sportem, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem innych maszyn i urządzeń, wyroby gdzie indziej niesklasyfikowane, łowiectwo i usługi związane z nim. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Joanna Artwik (REGON 38145713500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio