Zarząd firmy JL MOTORS JAKUB ZASUCHA - JAKUB ZASUCHA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-10-01
Działalność gospodarcza JAKUB ZASUCHA (CEIDG)
JAKUB ZASUCHA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JL MOTORS JAKUB ZASUCHA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-03-22 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GRANICZNA 84A, PL-41-300, DĄBROWA GÓRNICZA. Główny zakres działalności JAKUB ZASUCHA to Sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.64.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP JL MOTORS JAKUB ZASUCHA: 6292268071. REGON JL MOTORS JAKUB ZASUCHA: 27821106900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JAKUB ZASUCHA
Więcej informacji o JL MOTORS JAKUB ZASUCHA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.