| Adres | 31, PL-64-310, LIPKA WIELKA | |
| Województwo | wielkopolskie |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana | ||
Działalność PKD:
Firma JKJ JOANNA JAROCIŃSKA została założona 2006-04-16 i obecnie mieści się przy 31, PL-64-310, LIPKA WIELKA. Główna działalność firmy to różny usługi indywidualne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują doradztwo związane z zarządzaniem, napoje, organizacja targów, wystaw i kongresów, piloci i przewodnicy turystyczni, pola kempingowe i namiotowe, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, restauracje i placówki gastronomiczne, rośliny wieloletnie, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi związane z rozrywką i rekreacją, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, wspomagające ubezpieczenia, zarządzanie funduszami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie JKJ Joanna Jarocińska (REGON 18012054600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
AI rozgrzała rynek energii. Eksperci: to może się źle skończyć
Euforia wokół sztucznej inteligencji, która w ostatnich latach wywindowała indeks S&P 500 na rekordowe poziomy, odmienia charakter sektora użyteczności publicznej. Spółki energetyczne, dotychczas
Elektrotim rozwija się energetycznie i obronnie. Szykuje nową strategię
Elektrotim, notowany na GPW wykonawca infrastruktury elektroenergetycznej i systemów bezpieczeństwa, ma rekordowy portfel zamówień. Spółka szykuje się do przedstawienia nowej strategii na lata
Ćwierć wieku Fotki. "Paradoks serwisu randkowego polega na tym, że najlepszym scenariuszem jest… utrata klienta”
W 2001 r. Fotka.pl była jednym z pierwszych polskich serwisów społecznościowych. Teraz, jako portal randkowy, stawia na prosty model subskrypcyjny i rozwój funkcji opartych na sztucznej inteligencji.