Zarząd firmy Jjr International Consulting Kb And Trading - Radomski Jakub Jerzy, prezes zarządu
Radomski Jakub Jerzy jest w zarządzie KRS JJR INTERNATIONAL CONSULTING KB AND TRADING
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Radomski Jakub Jerzy jest również w zarządzie JJR INTERNATIONAL CONSULTING KB AND TRADING, która została założona 2015-03-24 i ma siedzibę przy UL. LUDWIKA MICHAŁA PACA 39A, PL-04-376, WARSZAWA. KRS JJR INTERNATIONAL CONSULTING KB AND TRADING zajmuje się pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli , działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową wyspecjalizowaną pozostałych towarów, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, pozostała finansowa działalność usługowa, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP JJR INTERNATIONAL CONSULTING KB AND TRADING: 1132887259. REGON JJR INTERNATIONAL CONSULTING KB AND TRADING: 361121190.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Radomski Jakub Jerzy
Więcej informacji o JJR INTERNATIONAL CONSULTING KB AND TRADING
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.