Firma JJ e-Business JACEK JAWORSKI
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet) | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL22 2490 0005 0000 4530 6474 6701
|
Działalność PKD:
Firma JJ E-BUSINESS JACEK JAWORSKI została założona 2018-02-01 i obecnie mieści się przy UL. HISZPAŃSKA 22, PL-55-011, SIECHNICE. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet), sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, działalność związana z oprogramowaniem, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, działalność portali internetowych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie JJ e-Business JACEK JAWORSKI (REGON 36930893000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach