Firma Jet Invest
| Adres | SOŁTYSOWICKA 62A, PL-51-168, WROCŁAW | |
| Województwo | dolnośląskie | |
| Telefon |
|
|
| Adres e-mail |
|
|
|
||
| Strona internetowa | fotowoltaikaiwiatr.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Wykonywanie instalacji elektrycznych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL09 2030 0045 1110 0000 0395 7640
|
Działalność PKD:
Firma JET INVEST została założona 2014-01-03 i obecnie mieści się przy SOŁTYSOWICKA 62A, PL-51-168, WROCŁAW. Główna działalność firmy to roboty instalacyjne elektryczne i budowlane. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują wykonywanie instalacji elektrycznych, wytwarzanie energii elektrycznej ze źródeł nieodnawialnych, przesyłanie energii elektrycznej, wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 3 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-09-04.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Jet Invest (REGON 02232666400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Hiszpanie wynajęli doradców do sprzedaży resztówki Santandera
Banco Santander zatrudnił Citigroup i Goldman Sachs do pomocy w sprzedaży pozostałego pakietu akcji w swojej polskiej jednostce, obecnie wycenianego na 6,8 mld zł – wynika z wypowiedzi anonimowych
Pobiłem prezesa Quercusa. W rok zarobiłem 34,6 proc.
Minął rok od upublicznienia portfela Inwestora Wojtka. W tym czasie jego wartość wzrosła o 34,6 proc. To mniej niż WIG, ale więcej niż w tym czasie zarobił Quercus Agresywny, jeden z najlepszych
Hybrydy plug-in to droga donikąd. Eksperci ostrzegają przed 2035 r.
Hybrydy plug-in zdaniem Francuskiego Instytutu Mobilności stoją na straconej pozycji. Ich sprzedaż po 2035 r., o co zabiega część producentów, według ekspertów mija się z celami ekonomicznymi i


