Zarząd firmy JESIONOWSKI SEBASTIAN SEMAR - SEBASTIAN JESIONOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza SEBASTIAN JESIONOWSKI (CEIDG)
SEBASTIAN JESIONOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JESIONOWSKI SEBASTIAN SEMAR, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-02-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WINCENTEGO MILEWSKIEGO 14, PL-62-700, TUREK. Główny zakres działalności SEBASTIAN JESIONOWSKI to Sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego (PKD główne: 46.74.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja artykułów gospodarstwa domowego, toaletowych i sanitarnych, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego i inne. NIP JESIONOWSKI SEBASTIAN SEMAR: 6681655767. REGON JESIONOWSKI SEBASTIAN SEMAR: 31156362700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się SEBASTIAN JESIONOWSKI
Więcej informacji o JESIONOWSKI SEBASTIAN SEMAR
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych