Zarząd firmy JERZY WOLNICKI Firma VERIMEX Biuro Podróży POLONICA TRAVEL Centrum Rehabilitacji Ogrody - JERZY WOLNICKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JERZY WOLNICKI (CEIDG)
JERZY WOLNICKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JERZY WOLNICKI FIRMA VERIMEX BIURO PODRÓŻY POLONICA TRAVEL CENTRUM REHABILITACJI OGRODY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1982-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OGRODY 1A, PL-32-050, SKAWINA. Główny zakres działalności JERZY WOLNICKI to Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe (PKD główne: 69.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z tłumaczeniami, pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność fizjoterapeutyczna, praktyka lekarska ogólna, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura i inne. NIP JERZY WOLNICKI FIRMA VERIMEX BIURO PODRÓŻY POLONICA TRAVEL CENTRUM REHABILITACJI OGRODY: 6790001214. REGON JERZY WOLNICKI FIRMA VERIMEX BIURO PODRÓŻY POLONICA TRAVEL CENTRUM REHABILITACJI OGRODY: 351504734.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JERZY WOLNICKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?