Zarząd firmy Jerzy Muniak,,Przedsiębiorstwo-Handlowo-Produkcyjno-Usługowe - Jerzy Muniak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Jerzy Muniak (CEIDG)
Jerzy Muniak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JERZY MUNIAK,,PRZEDSIĘBIORSTWO-HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1989-10-05 i ma swoją siedzibę pod adresem 134, PL-39-321, TUSZYMA. Główny zakres działalności Jerzy Muniak to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja wyrobów budowlanych z betonu, działalność agentów zajmujących się sprzedażą drewna i materiałów budowlanych, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów i inne. NIP JERZY MUNIAK,,PRZEDSIĘBIORSTWO-HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWE: 8170011337. REGON JERZY MUNIAK,,PRZEDSIĘBIORSTWO-HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWE: 690189684.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jerzy Muniak
Więcej informacji o JERZY MUNIAK,,PRZEDSIĘBIORSTWO-HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby