Zarząd firmy JERZY KOSZNICKI DREW-KO PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE EXPORT-IMPORT - JERZY KOSZNICKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-05-01
Działalność gospodarcza JERZY KOSZNICKI (CEIDG)
JERZY KOSZNICKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JERZY KOSZNICKI DREW-KO PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE EXPORT-IMPORT, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-02-19 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SIANOWSKA 72, PL-60-453, POZNAŃ. Główny zakres działalności JERZY KOSZNICKI to Produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 32.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja opakowań drewnianych, wykończanie wyrobów drewnianych, produkcja pozostałych wyrobów z drewna oraz wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana. NIP JERZY KOSZNICKI DREW-KO PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE EXPORT-IMPORT: 7811380939. REGON JERZY KOSZNICKI DREW-KO PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE EXPORT-IMPORT: 630873803.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JERZY KOSZNICKI
Więcej informacji o JERZY KOSZNICKI DREW-KO PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE EXPORT-IMPORT
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby