Zarząd firmy JERZY DOMAŃSKI STRATEGIE INWESTYCJE - JERZY DOMAŃSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-07-31
Działalność gospodarcza JERZY DOMAŃSKI (CEIDG)
JERZY DOMAŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JERZY DOMAŃSKI STRATEGIE INWESTYCJE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MAZOWIECKA 1149, PL-00-052, WARSZAWA. Główny zakres działalności JERZY DOMAŃSKI to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z zarządzaniem funduszami, działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, pozostałe badania i analizy techniczne, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP JERZY DOMAŃSKI STRATEGIE INWESTYCJE: 1130810784. REGON JERZY DOMAŃSKI STRATEGIE INWESTYCJE: 14263748600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JERZY DOMAŃSKI
Więcej informacji o JERZY DOMAŃSKI STRATEGIE INWESTYCJE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.