Zarząd firmy Jerzy Bratkowski I. PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE BRATPOL II. B-VIMED - Jerzy Bratkowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Jerzy Bratkowski (CEIDG)
Jerzy Bratkowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JERZY BRATKOWSKI I. PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE BRATPOL II. B-VIMED, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1983-11-11 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PARTYZANTÓW 46203, PL-81-423, GDYNIA. Główny zakres działalności Jerzy Bratkowski to Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana (PKD główne: 46.90.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, wynajem i dzierżawa środków transportu wodnego, wypożyczanie i dzierżawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP JERZY BRATKOWSKI I. PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE BRATPOL II. B-VIMED: 5860050141. REGON JERZY BRATKOWSKI I. PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE BRATPOL II. B-VIMED: 00300009300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jerzy Bratkowski
Więcej informacji o JERZY BRATKOWSKI I. PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE BRATPOL II. B-VIMED
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.