Zarząd firmy JEDNOSTKA INNOWACYJNO-WDROŻENIOWA INWEX STANISŁAW SZCZEPANIAK - STANISŁAW SZCZEPANIAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza STANISŁAW SZCZEPANIAK (CEIDG)
STANISŁAW SZCZEPANIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą JEDNOSTKA INNOWACYJNO-WDROŻENIOWA INWEX STANISŁAW SZCZEPANIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-09-22 i ma swoją siedzibę pod adresem ALEJA SOLIDARNOŚCI 34, PL-25-323, KIELCE. Główny zakres działalności STANISŁAW SZCZEPANIAK to Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych (PKD główne: 72.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja mydła i detergentów, środków myjących i czyszczących, produkcja pozostałych wyrobów chemicznych, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, pozostałe badania i analizy techniczne i inne. NIP JEDNOSTKA INNOWACYJNO-WDROŻENIOWA INWEX STANISŁAW SZCZEPANIAK: 6570080269. REGON JEDNOSTKA INNOWACYJNO-WDROŻENIOWA INWEX STANISŁAW SZCZEPANIAK: 290006880.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się STANISŁAW SZCZEPANIAK
Więcej informacji o JEDNOSTKA INNOWACYJNO-WDROŻENIOWA INWEX STANISŁAW SZCZEPANIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje